آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه (پزشکی و دندانپزشکی) روز پنج‌شنبه سوم شهریورماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همزمان با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

 سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون به خبرنگار وب‌دا گفت: آزمون های پیش کاروزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه به طور همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی ساعت ۹ صبح امروز در محل مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه با حضور ۹۸ داوطلب برگزار شد.


دکتر وثوقی مطلق ادامه داد: از این تعداد ۴۳ نفر علوم پایه پزشکی، ۳۸ نفر پيش کارورزی پزشکی و ۱۷ نفر علوم پایه دندانپزشکی را به خود اختصاص داده است. 


وی در ادامه گفت: این آزمون با حضور آقای رحیمی نماینده این آزمون از دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه ۹ آمایشی، نماینده تام الاختیار آزمون دانشگاه و  دکتر راضیه نوری پزشک این آزمون و تعدادی از مدیران معاونت برگزار شد.


سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اضافه کرد: این دانشگاه علاوه بر واجدین شرایط آزمون ها در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تعدادی از معرفی شدگان سایر دانشگاه ها که حائز شرایط این آزمون بوده نیز پذیرش نموده است.

بر اساس این گزارش؛ کلید اولیه و دفترچه سوالات، صبح روز یکشنبه ششم شهریورماه، در سایت اینترنتی مرکز سنجش به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است؛ مهلت ارسال اعتراض به کلید سوالات، فقط از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، از روز شنبه هفته آتی تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۸ شهریور می باشد. به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه های دیگر ارسال گردد، رسیدگی نخواهد شد.